-
Menu
-
Części samochodowe
-
-
Części karoserii
-
-
-
-
Oświetlenie
-
-
-
Silniki i osprzęt
-
-
-
-
Układ chłodzenia silnika
-
-
-
Układ elektryczny, zapłon
-
-
-
Układ hamulcowy
-
-
-
-
Układ napędowy
-
-
-
-
Akcesoria samochodowe
-
-
Części i akcesoria motocyklowe
-
Opony i felgi
-
- Pełny asortyment
- PRACUJ Z NAMI
Nissan GT-R nie wybiera się jeszcze na emeryturę
GT-R to bez wątpienia najdłużej produkowany samochód sportowy naszych czasów. Nissan zaprezentował nowy, a właściwie odświeżony model GT-R. Przeznaczona wyłącznie na japoński rynek nowość trafi do sprzedaży wiosną 2023 roku, a wśród dostępnych wariantów będą m.in. dwie wersje specjalne.
GT-R ujrzał światło dzienne podczas targów w Tokio w 2007 roku. Od tamtej pory jego kolejne wersje budzą ogromne zainteresowanie.
Najnowsza wersja wciąż nie rozczarowuje. Japończycy delikatnie odświeżyli ją wizualnie z przodu i z tyłu, całkowicie zmieniając kształt zderzaków. Te oczywiście zoptymalizowane są pod kątem aerodynamiki, tak aby przepływ powietrza był jak najbardziej korzystny.
Sercem modelu GT-R R35 pozostaje jednostka VR38DETT, która w standardowej wersji generuje 570 KM i 600 KM w wydaniu Nismo.
Nissan w sumie wprowadza dwie nowe wersje GT-R’a – Nismo Special Edition i Premium T-Spec. Pierwszy z nich ma jeszcze więcej ulepszeń aerodynamicznych, które nastawione są na poprawę osiągów. Zamontowano również mechaniczny mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu, który jest podłączony do przedniej osi. Maska silnika Nismo z włókna węglowego i nowe fotele Recaro z włókna węglowego są nowością na rok modelowy 2024. Nissan twierdzi, że specjalna edycja Nismo 2024 to najbardziej wydajny GT-R ze wszystkich.
Druga specyfikacja jest dla tych, którzy chcą wyjątkowego GT-R, ale nie agresywnego. Auto zasilane jest silnikiem o pojemności 3,8 L z podwójnym turbodoładowaniem, który generuje 562 KM mocy. Inżynierowie chcieli, aby w tej specyfikacji GT-R zachował równowagę pomiędzy komfortem a osiągami. Model otrzymuje również zestaw hamulców tarczowych z włókna węglowego.
GT-R został wycofany z Europy ze względu na emisję spalin. To samo najprawdopodobniej stanie się z nim w USA, gdzie także wymagania stawiane wobec producentów rosną z roku na rok. Japończycy wypuścili nową wersję jedynie na swój rodzimy rynek.