-
Menu
-
Części samochodowe
-
-
Części karoserii
-
-
-
-
Oświetlenie
-
-
-
Silniki i osprzęt
-
-
-
-
Układ chłodzenia silnika
-
-
-
Układ elektryczny, zapłon
-
-
-
Układ hamulcowy
-
-
-
-
Układ napędowy
-
-
-
-
Akcesoria samochodowe
-
-
Części i akcesoria motocyklowe
-
Opony i felgi
-
-
Marki
-
- Pełny asortyment
- PRACUJ Z NAMI
Procesja zamiast wyścigu, czyli Grand Prix Japonii 2025
07.04.2025
Podczas Grand Prix Japonii Formuły 1 w 2025 roku na torze Suzuka, Max Verstappen odniósł swoje czwarte z rzędu zwycięstwo na tym obiekcie, startując z pole position i zdobywając 64. zwycięstwo w karierze. Pomimo przewagi McLarena w tym sezonie, Verstappen zdołał pokonać Lando Norrisa i Oscara Piastriego, którzy zajęli odpowiednio drugie i trzecie miejsce na podium.
Przed wyścigiem doszło do zmiany w składzie zespołu Red Bull. Yuki Tsunoda zastąpił Liama Lawsona, dołączając do Verstappena. W swoim debiucie w głównym zespole Red Bulla, Tsunoda ukończył wyścig na 12. miejscu.
Grand Prix Japonii przyniosło pozytywne zaskoczenia wśród debiutantów. Szczególne pochwały zebrał Andrea Kimi Antonelli, który nie tylko ustanowił nowy rekord toru, ale także pokazał świetne tempo wyścigowe, kończąc z solidnym dorobkiem punktowym (6. miejsce). Z bardzo dobrej strony zaprezentowali się w wyścigu również Isack Hadjar oraz Oliver Bearman.
Nie można powiedzieć natomiast nic dobrego o Lawsonie. Młody kierowca był zadowolony do powrotu do Visa Cash App RB, twierdząc że lepiej rozumie się tam z bolidem, czego jednak nie wykazał, kończąc wyścig na 17. miejscu bez punktów. Dla porównania, jego zespołowy partner, debiutant Isack Hadjar, zajął ósmą pozycję.
Poza krótką potyczką Lando Norrisa z Maxem Verstappen, podczas której Brytyjczyk wpadł na pomysł wyprzedzenia Holendra w alei serwisowej wyścig był mało emocjonujący. Brak wyścigowych pojedynków na czele stawki, niewielka liczba manewrów wyprzedzania i brak neutralizacji sprawiły, że kibice mogli poczuć niedosyt. Nawet zmienne strategie nie wpłynęły znacząco na losy rywalizacji.
Źródła:
Cookies