-
Menu
-
Części samochodowe
-
-
Części karoserii
-
-
-
-
Oświetlenie
-
-
-
Silniki i osprzęt
-
-
-
-
Układ chłodzenia silnika
-
-
-
Układ elektryczny, zapłon
-
-
-
Układ hamulcowy
-
-
-
-
Układ napędowy
-
-
-
-
Akcesoria samochodowe
-
-
Części i akcesoria motocyklowe
-
Opony i felgi
-
- Pełny asortyment
- PRACUJ Z NAMI
Renault Mégane E-Tech 2022
Renault Megane E-Tech to najważniejsza premiera francuskiej marki od lat.
Będzie drugim w pełni elektrycznym samochodem w ofercie producenta, po świetnie sprzedającym się modelu Zoe . Megane E-Tech ma być bardziej uniwersalne niż Zoe, bo zdecydowano, że będzie crossoverem. Sylwetka jest wizualnie bardziej masywna, wrażenie pogłębiają 20″ felgi. Po raz pierwszy w tym modelu zostało zastosowane nowe logo marki.
Z zewnątrz Mégane prezentuje się dobrze – ma zgrabne proporcje i nowoczesną sylwetkę. Wąski przedni pas zawiera wspomniane już logo, które tym razem jest płaskie – pod taflą tworzywa. Klamki są chowane w drzwiach przednich. Z tyłu klamki zintegrowano z trójkątnymi elementami na wysokości szyb, podobnie jak w Zoe. Długość nowego Mégane to zaledwie 4,21 metra – przy czym rozstaw osi wynosi aż 2,7 metra, co umożliwiło skonstruowanie bardzo przestronnego wnętrza, które zaprojektowano zupełnie od nowa.
W topowej wersji mamy tutaj dwa duże 12″ wyświetlacze wysokiej rozdzielczości. W tańszych na centralnej konsoli będzie ekran 9″. Multimedia będą działać pod kontrolą systemu Google Automotive Services. Wielu ludzi ucieszy to, że Renault nie zrezygnowało z obsługi multimediów za pomocą manetki znajdującej się za kierownicą.
Akumulatory objęte ośmioletnią gwarancją
Najmocniejsze Mégane E-Tech będzie miało 218 KM i 300 Nm. Przyspieszenie do setki w 7,4 sekundy. Słabsza wersja będzie dysponowała silnikiem o mocy 130 KM i 250 Nm momentu obrotowego. Wbrew wcześniejszym doniesieniom na początku pojawią się dwa mniejsze akumulatory: o pojemnościach odpowiednio 40 oraz 60 kWh. Tańsze Mégane będzie miało zasięg 300 kilometrów, droższe 470 kilometrów (tak twierdzi producent, trzymamy kciuki). Akumulatory objęte są ośmioletnią gwarancją a w przypadku spadku pojemności poniżej 70%, Renault będzie go wymieniać bezpłatnie.
Samochód już zbiera dużo pozytywnych opinii, choć po premierze wielu pomyślało „szkoda, że nie będzie wersji spalinowej”. W końcu nie każdy ma garaż z ładowarką.
źródła:
https://spidersweb.pl/autoblog