-
Menu
-
Części samochodowe
-
-
Części karoserii
-
-
-
-
Oświetlenie
-
-
-
Silniki i osprzęt
-
-
-
-
Układ chłodzenia silnika
-
-
-
Układ elektryczny, zapłon
-
-
-
Układ hamulcowy
-
-
-
-
Układ napędowy
-
-
-
-
Akcesoria samochodowe
-
-
Części i akcesoria motocyklowe
-
Opony i felgi
-
- Pełny asortyment
- PRACUJ Z NAMI
Vosco EV2 - Syrena z Kutna
Fabryka Samochodów Osobowych Syrena w Kutnie S.A. już w październiku pokaże swój elektryczny samochód.
W oczekiwaniu na Izerę, wkrótce pojawi się inny polski samochód elektryczny. Ale nie będzie nazywał się Syrena, niestety. Nazywał będzie się VOSCO EV2 i będzie bazował na wcześniejszym modelu EV1, któremu nie udało się podbić motoryzacyjnego rynku. Nie zniechęciło to twórców, którzy na październik 2021 roku zapowiadają odsłonę wersji drugiej. Czy będzie to sukces na miarę Izery? To się okaże.
Vosco EV2. Auto w segmencie B
Według specyfikacji producenta Vosco EV2 ma mieć długość 4221 mm, szerokość 1719 mm i wysokość 1513 mm. Elektryczny napęd ma generować standardowo 115 kW (156 KM), a po wybraniu trybu Sport 175 kW (238 KM), a moment obrotowy ma wynieść 450 Nm.
Akumulator ma pojemność 31,5kWh. Auto wyposażone zostało w złącze Combo2 i w możliwość ładowania prądem stałym, co przy standardowej ładowarce o mocy 30 kW ma pozwolić naładować akumulator w ok. godzinę. Dodatkowo pojazd wyposażony jest w ładowarkę pokładową o mocy 3,3 kW, takie urządzenie pozwala naładować samochód z gniazdka sieciowego w domu w ok. 10-11 godzin.
Vosco EV2 ma - według producenta - mieć zasięg ok. 290 km na jednym ładowaniu (wg cyklu WLTP). Realny zasięg w cyklu mieszanym ma wynieść ok. 210-250 kilometrów.
We wnętrzu ma być "minimalistyczny i przemyślany design , poparty badaniami ergonomicznymi". Znajdziemy w nim system multimedialny z wolnostojącym ekranem o przekątnej 9 cali oraz autorski projekt UI wyświetlany na ekranie kierowcy tzw. Instrument Cluster. Kolorystyka wnętrza ma być stonowana i minimalistyczna.
Z wyposażenia standardowego wiemy, że mają znaleźć się "na pokładzie": elektryczne szyby przednie, klimatyzacja A/C, podgrzewana przednia szyba, komputer pokładowy, system multimedialny 9”, sterowanie poziomem rekuperacji, centralny zamek, felgi 17” z oponami 205/50/17, elektryczny hamulec ręczny, wybór 3 trybów jazdy: Normal/Eco/Sport.
Cena pojazdu nie jest na razie znana. Na więcej szczegółów przyjdzie nam poczekać do października.
źródła:
https://spidersweb.pl/autoblog/